Belépés
Elfelejtettem a jelszavamat

Készülődés, repülés, az első napok^^

2017-02-03

Na sziasztok, drágáim!
Sokan azt sem tudtátok, hogy kijövök Londonba, de meglepetésetekre, igen, kijöttem! :)
A legjobb barátomhoz jöttem ki, már legalább egy éve felajánlotta, hogy kijöhetek, segít mindenben. Nagyon hálás vagyok Neked, Eddy! <3
A készülődés kapásból kezdődött azzal, hogy meglegyen mindenem a továbbtanulással kapcsolatban, adópapírok, stb, amiket anyu elintéz nekem otthon. Remélem, felvesznek oda, ahová szeretném:333
Nehéz most nekem ezt írnom, hiszen annyi minden kavarog a fejemben..
Először is, se a macim, se a Tetovált Lány-t nem tudtam kihozni ide, és még a laptopom is megmakacsolta magát, úgyhogy nem is a saját gépemről írok.. Másodszor, májusban hazalátogatok unokatesóm ballagására:3 Harmadszor, holnap megyek próbanapra a Leonba, ez egy étterem, nagyon kis különleges szerintem:) Itt nagyon ügyelnek az allergénekre, és nem mindegy, hogy sima-,szója,-vagy kókusztejjel kéred a kávédat. Magyarországon nem éppen találkoztam ilyennel egyelőre.. De..előreugrottam, bocsika!
Pakolás, készülődés, idegeskedés..EasyJettel utaztam és tudni kell róluk, hogy egy kézipoggyászt vihetsz csak, megszabott méretig. Namármost, a nagy bőröndöm mellé volt ez kérve, és még így sem fértem el teljesen..:D Megérkeztünk a schvechati reptérre, teljesen új volt minden nekem, hiszen sose utaztam repülővel, illetve nagyon féltem is..Miután becheckoltam és végül a kézipoggyászom is ment a bőröndömmel a repülő aljába (lehet, emiatt rosszalkodik a laptop........). Lassan elköszöntem anyáéktól, úgy, ahogy illik, de tudtam, hogy nem lesz itt kint semmi bajom (remélhetőleg:P). Ezután nézelődtem a duty-free részlegen és omg, annyi édesség volt ott...és olyan árak...úgyhogy csak egy vizet vettem:) Ezután leellenőrizték a személyimet, majd vártam a többiekkel, akik Lutonba utaztak. Újabb személyi, illete jegyellenőrzés következett, majd elindultunk egy buszocskával a repülőhöz. Kicsit késett a repülő maga, mert kommunikációs problémák akadtak a pilóta és a segítőknél (lényegében szó nélkül elhajtottak a kiskocsijukkal a munkások). Ezután, kis várakozás után elindultunk.
Ahogy egyre gyorsabban ment a repülő, és elrugaszkodott a földtől... Az az érzés..annyira tetszett az egész repülés!!!! A gyönyörű felkőcskék, az ég, amikor leszálltunk és láttam a városokat...Felbecsülhetetlen*o*
Összebarátkoztam a mellettem ülő lánnyal és ő is látta, mennyit mosolygok és mennyire izgatott vagyok, tudta, hogy először megyek Londonba:) Egyszóval, nagyon kedves volt és kiderült, hogy Ő is Leon-os, igaz, csak részmunkaidőben:)
Leszálltunk, leellenőrizték a személyim, az úr kapásból megkérdezte, hogy vagyok, és kicsit beszélgettünk. Annyira más, hogy itt sokkal kedvesebbek általánosságban, mint itthon az emberek.. Felszedtem a csomagjaimat és Eddy már várt rám, ezután elmentünk buszozni, és beugrottunk egy mekibe, mielőtt hazajöttünk volna. Az is meglepő volt nekem, hogy a rendelésed leadhatod egy gépnek és utána már csak átveszed a kajákat :O
Utána még felszálltunk egy másik buszra és láttam a Tardist:DDDDDD Annyira menő, majd azt is le kell fotóznom:) Utána még sétáltunk, bementünk egy Tesco Expressbe és jöttünk haza. Mondanom sem kell, hogy eléggé elfáradtam. Utána még ettünk Toasty-t, ami lényegében melegszendvics, de ebben Aubergine volt(nem tudom magyarul a nevét:D) és nagyon ízlett! Aztán chilleltünk még és aludtunk.
Azt követő napon reggel beugrottunk megint a Tescoba, itt van napi ajánlat "menü", lényegében 3fontért vehetsz üccsit, kaját és snacket is. Finom volt!:3
Ezután mentünk Camden felé, beugrottunk a Crusshba két smoothiért, nagyon finom volt az is, tiszta egészségesnek éreztem magam:DDDD Ezután bementünk egy kávéra a Leonba, ami ott volt a közelben, mert későig fent voltunk és kellett, na:P Szójatejjel kértem a kávém és csak kicsit volt kevésbé krémes, de nagyon ízlett az is. Ezután keresni akartunk egy goth/metal shopot, de csak rockkocsmát találtunk:D Majd elnézünk egyszer oda is, jó zenéket játszanak. Ezután is elmentünk vásárolni, mindenfelé voltunk:) Van itt is savanyúcukor, szóval szomorú annyira sose leszek:DDDDD Este monopolyztunk is, elkezdtük a Black Mirrort és meg kell mondjam, nagyon tragikus/durva/elgondolkoztató, ma csak pihentünk, mert este ment a nővérét meglátogatni, úgyhogy már a 2.évad végénél járunk:D

A házról annyit kell tudni, hogy tipikus sorház, a 2.on lakunk egy kisebb szobában, közös fürdő van, a zuhanyzó épp nem jó mondjuk..Nem egy hotel, de nekem teljesen megteszi, hiszen LONDONBAN VAGYOK!*O* 3 wc is van, konyha, kisebb kert rész, ahová ki lehet ülni. Képek lesznek erről is:P Elmondanám egyébként, hogy ma reggel (2017.02.03.) is szépen sütött a napocska:) Persze, eddig majdnem minden nap esett egy icipicit, de nem egész nap...Sztereotípiáknak nem szabad mindig hinni ;p
Délután van inkább nagy forgalom Londonban egyébként, de az utcánk nagyon nyugis.
Az ételek csak annyiban különböznek, hogy pl. ugye nincs tejföl, meg ilyenek.

Az agencynél is voltunk első nap, már az én nevemen is van az itt lakás, illetve a job centert is felhívtuk, hétfőn (06.a) megyek interjúra, utána már csak várnom kell az NI kártyára, hogy elkezdhessek dolgozni. Holnap megyek (04.) próbanapra a Leonhoz, 2órára, remélem, minden jól fog menni!:) Bocsi, hogy össze-vissza írok, de cikáznak a gondolataim..A lényeg, hogy jól érzem egyelőre magam és nem kell félteni, hiszen eddig egyedül nem mentem sehová.
Ha van kérdésetek még, kérlek nyugodtan a kommentek közt tegyétek fel, majd még igyekszem helyzetjelentéseket írni!:)

Na én puszillak titeket, jó éjszakát előre is, sziasztoook!
Vyca out, until next time!^^